Μήνυμα Καλωσόρισης

Go Top

Fb_likebox

Twitter_Fan_box

Like - - Follow

Αλλάξαμε Σιτε

Thursday, November 15, 2012

Ατάκες Σε Χυλόπιτα


Πόσες χυλόπιτες έχουμε φάει στη ζωή μας , μέχρι να καταλάβουμε ότι μπορούμε να ζήσουμε ακόμα και χωρίς την παρουσία του αντίθετου φύλου???






Οοοοναι … κι εγώ έχω φάει! Αλλά δεν μάσησα! Κλείστηκα στο σπίτι μου για κανένα εξάμηνο, η μάνα μου έφερνε το φαγητό στο δωμάτιο  επειδή είχα βάλει τριάντα κιλά από το πολύ φαί-καθισιό-κόψιμο φλεβών , άλλαξα αριθμό κινητού ώστε να μην με βρίσκει κανείς και έπειτα από καμιά εβδομάδα στράφηκα στον θεό και κλείστηκα σε μοναστήρι. Στο διάολο ρε οι γυναίκες! Εμείς οι μάγκες , οι αλήτες , οι γαμάτοι καθόμαστε σπίτι και παίζουμε WoW με πραγματικούς φίλους όπως  οι ( killer28 , kakoulis12 ).

Πάμε να δούμε λοιπόν μερικές από τις ατάκες που θέλουν να σου πουν «πλαγίως» ..δίνε του φίλε:

•       Σου αξίζει κάτι καλύτερο (μετ. μου αξίζει κάτι καλύτερο )

•       Δεν φταις εσύ φταίω εγώ (μετ. δεν φταίω εγώ φταις εσύ )

•       Σ'αγαπώ τόσο πολύ...για να στο κάνω αυτό

•       Δε μ αφήνει ο μπαμπάς μου( ατάκα δημοτικού)

•   Θέλω να μείνω λίγο μονή μου να σκεφτώ.

•       Είσαι κουκλί και είναι αμαρτία να χαραμιστείς μαζί μου..

•       Δεν θέλω να μπω πάλι σε σχέση τόσο σύντομα
-πότε χώρισες?
--έχει δύο χρόνια!!

•       Μωρέ είμαι ακόμη κολλημένη με τον πρώην μου

•       Είσαι πολύ καλό παιδί…

•       Θα βρεις κάποιον που να σου αξίζει

•       δεν είμαι αυτή που νομίζεις..

•       Είμαι κάπως μπερδεμένη αυτόν τον καιρο

•       Είσαι ο ιδανικός ξέρεις...

•       Στην αρχή σε γούσταρα 8/10 .. τώρα 3/10 ..(ατάκα  Δημοτικού-Γυμνασίου)

•       Ωραίος ο φίλος σου...

•       Ξέρεις είμαι γενικά σε περίεργη φάση..

•       Θέλω να αφοσιωθώ στην καριέρα μου

•       Μωρέ αυτόν τον καιρό πνίγομαι στην δουλειά

•       Είσαι πολύ μικρή για μένα….(μέγα ψέμα)

•       Κι'εγω σ'αγαπαω βρε χαζουλι, αφού είσαι η καλύτερη μου φίλη!!!!!

•       Δεν είναι ότι δε θέλω, είναι ότι δεν μπορώ

•       Σου αξίζει κάτι καλύτερο.

•       Δεν είναι ότι δεν μου αρέσεις , απλώς δεν θέλω να τα «φτιάξουμε»

•       Δεν υπάρχει πλέον αυτή η φλόγα ανάμεσα μας.

•       Ποιο μήνυμα; Εγώ δεν έλαβα τίποτα!

•       Δεν θέλω να πάει η σχέση μας παρακάτω...(δηλαδή ..έχω βρει ήδη αντικαταστάτη που με "πηδάει" και σου ζητάω να το λήξουμε)

•       Δηλαδή δεν είσαι γκέι;

•       Τουλάχιστον θα μείνουμε φίλοι!;

•       Γιατί να χαλάσουμε την φιλία μας….

•       Δεν σου έδωσα πάτημα να πιστεύεις κάτι τέτοιο…

•       Είσαι πολύ γλυκός...

•       Θέλω κάποιον σαν εσένα...

•       Ξέρεις είμαι λεσβία

•       Πάω μια στο περίπτερο να πάρω τσιγάρα(Oldschool)

•       Σε βλέπω σαν φίλο... (Υπέρτατη ατάκα…)

•       Είμαι str8

•       Δεν είμαι σε φάση για σχέση…

•       Να ….μωρέ γνωριζόμαστε λίγο καιρό και δεν σε ξέρω καλά…

•       Την έχεις πολύ μικρή

•       Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτήν την εποχή

•       H ξαδέρφη σου έχει σχέση;;;

•       Ναι μου ήρθαν κανονικά τα μηνύματα σου απλά δεν 
απάντησα

•       Όχι ότι δεν μ' αρέσεις αλλά είμαι αλλού τώρα.

•       Η εξεταστική είναι η πρώτη προτεραιότητα μου αυτό τον καιρό.

•       Ρε αυτή τη περίοδο έχω αλλά στο μυαλό μου και το τελευταίο που απασχολεί είναι το αισθηματικό (μετά από ένα μήνα έχει γκόμενο) (τρου στορι)

•       Θες να πάμε σινεμά?
   -Μπα την έχω δει...

•       Έχω πληγωθεί στο παρελθόν...

•       "δεν είσαι ο τύπος μου"

•        δεν ξέρω αν θέλω να περάσω τα ίδια..

•       Δεν έχεις αυτό το μυστηριώδες…

•       Σταμάτα να με πιέζεις εγώ δεν τα μπορώ αυτά...

•       -Άκου Γιώργο... 
- Γρηγόρη με λένε 
-Σορυ, Γιώργο λένε τον πρώην μου.

•       "Χρειάζομαι λίγο χώρο"


Το θέμα σε κάθε χωρισμό/"χωρισμό" είναι απλό: 
Δεν σε γουστάρει πλέον γιατί σε επέλεξε απλά και μόνο για τα λεφτά αισθήματά που έχεις // ή //   πολύ απλούστερα γουστάρει κάποιον άλλον περισσότερο από εσένα. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς δικαιολογίες...ή όπως λέει και ο τίτλος του άρθρου "Ατάκες"........ που βασικός τους ρόλος είναι να  σκεπάσουν την αλήθεια.



Τώρα βέβαια εάν πήρε κάποιος στα σοβαρά την εισαγωγή του άρθρου σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός έπεσε κατά ένα άτομο.
Αφήστε λοιπόν τις γυναίκες και πιάστε τα πισί σας... να ανεβείτε κανένα Level , μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα κι εμείς οι άσχημοι.


Κούκλοι και κούκλες διεκδικείτε την ζωή σας και καλή τύχη.
Με μπόλικη αγάπη και σεβασμό

Ane
comments

Powered By Ane