Μήνυμα Καλωσόρισης

Go Top

Fb_likebox

Twitter_Fan_box

Like - - Follow

Αλλάξαμε Σιτε

Saturday, October 20, 2012

Ατάκες Μαμάς





Αν και τέτοιου είδους άρθρα συνήθως δεν έχουν επιτυχία και καταλήγουν να βουλιάζουν παρέα με τον Τιτανικό σκέφτηκα να δοκιμάσω, μπας και αυτή την φορά κατορθώσω να μείνω στην επιφάνεια.

Λένε ότι σαν την μαμά δεν υπάρχει τίποτα άλλο στον κόσμο. Ναι ξέρω εσείς οι «κακοί» και «άγριοι» που διαβάζετε το άρθρο θα διαφωνήσετε αμέσως μιας που έχετε απομακρυνθεί από τα φλουφλικα αυτά πράγματα .

Πείτε με λάτρη της θρησκείας , αλλά και ο Χριστός μέχρι τα τριάντα του έμενε με την μάνα του. Λέτε να ήξερε κάτι παραπάνω? (όχι από τους Έλληνες ..μιας που κι εμείς μέχρι τότε μένουμε).

Με την βοήθεια λοιπόν της υπέρτατης σοφίας μερικών άλλων καμένων φίλων και της πολύωρης συζήτησης χαρτοπετσέτας που είχαμε σε καφετέρια , καταλήξαμε στις παρακάτω ατάκες. Βάζω στοίχημα ότι και η Παναγία θα τις ξεστόμιζε πού και πού:


•       -Τι βαθμοί είναι αυτοί; 
-Μα κανένας δε πήγε καλά. 
-Δεν με νοιάζει τι κάνουν τα άλλα παιδιά, ο Νίκος της Κ. Κατερίνας όμως....

•       Άλλο ο αδερφός σου, ο αδερφός σου είναι άντρας

•       Στο λάθος: Ίδιος ο πατέρας σου είσαι άχρηστε. Στο σωστό: ευτυχώς πήρες και κάτι από την μανούλα

•       Μαγειρεύω , καθαρίζω ,δουλεύω κ ένα ευχαριστώ δεν ακούω

•       -Το πέταξα. -Γιατί το ήθελες; -Δε φτάνει που σου καθαρίζω το δωμάτιο δηλαδή και μαζεύεις και όλη τη σαβούρα

•       δώσε μου τα κινητά των φίλων σού να ξέρω αν είσαι καλά

•       Ήθελα να ξερα τι της βρίσκεις της κοντής
·       Είσαι υιοθετημένος  

•       Μπανάνα έφαγες; Θα χαλάσουν.


•       Με 700€ που έδωσες για αυτό το μαραφέτι του Σατανά 
(iPhone) περνάει μια οικογένεια 2 μήνες!

•       Μάθε να μαγειρεύεις και κάνα φαγητό, ο άντρας δε θέλει μόνο κρεβάτι!

•       Πως ανοίγει αυτό ρε παιδί μου, η οθόνη είναι μαύρη, για έλα δω μην το χαλάσω


•       όλα εγώ τα κάνω εδώ μέσα δεν θέλετε μάνα εσείς δούλα θέλετε να σας καθαρίζει

•       Και μη ξεχάσεις να μου φέρεις τα ταπερ...δεν έχω άλλα ...

•       Να προσέχετε εκεί που πάτε μη σας βάλουν καμιά σύριγγα στο ποτό...

•       το δικό μου κινητό χτυπάει τώρα??

•       Εγώ την νύφη μου θα την λατρεύω...μόνο μη μου φέρεις σαν αυτή...κι αυτή...κι αυτή...κι αυτή..

•       -Δεν θα κάνεις και συ παιδιά...τα ίδια και χειρότερα θα σου 
κάνουν

•       Να μην παίζεις μόνο με τα άλλα παιδιά. Να παίζεις και με τον αδερφό σου!

•       Τι είναι εδώ; Ξενοδοχείο; Έρχεσαι, τρως, κοιμάσαι και φεύγεις;

•       -Γκουχου (πνίγεσαι με το νερό). 
-Στα λεγα γω… φόρα ζακέτα γρήγορα

•       Σα τα μούτρα του σ' έχει κάνει ο μπαμπάς σου

•       Θα φύγω καμιά μέρα και να δω τι θα κάνετε

•       Μαμά θα αργήσω. Μη με περιμένεις. -Μπορεί να κοιμηθεί η μάνα όταν είναι έξω το παιδί της??

•       Αυτά ποιος θα τα μαζέψει; Η δουλάρα;

•       Γιατί καλυτέρα είναι τα σουβλάκια από αυτά που μαγειρεύω εγώ;;

•       Με βρεγμένα μαλλιά θα βγεις έξω??

•       Το μπουφάν σου να μην ξεχάσεις

•       Πάλι δεν έχεις μπαταρία στο κινητό;

•       -Μαμά τι φαΐ θα φάμε σήμερα? -Ότι βγάλει η κατσαρόλα

•       Μιλάς στο τηλέφωνο μαζί της και ξαφνικά..του του του του...

•       Για να σε δω... Κούκλος είσαι!

•       Ξύπνα! 8 είναι η ώρα (και είναι 7.30)


•       Έτσι μιλάς και στους φίλους σου;

•       Κοίτα δω... όλο το φαΐ του άφησε

•       Σε βλέπει: Ήρθες;

•       που πας ρε παιδί μου με το σορτσάκι και την εξώπλατη 
μπλούζα? Σοβαρέψου.

•       πάλι θα βγεις;-ναι!-θ'αργήσεις;-μπα δεν νομίζω-Μμμμ τα ίδια λες κάθε φορά και έρχεσαι το ξημέρωμα

•       Να δω ποια θα σ' αντέξει εσένα έτσι όπως συμπεριφέρεσαι

•       Βάλε σωστά την ώρα στο κινητό μου λίγο...

•       Ήθελα να και 'ξερα τι κάνετε σ'αυτα τα κλαμπ που πάτε και 
είστε όρθιοι μ'ενα ποτό στο χέρι! Διασκέδαση είναι αυτό?

•       -Έλα στο σπίτι να δεις τι θα ακούσεις!

•       δεν κάνει αυτός για σένα να τον χωρίσεις

•       Άμα δεν ξεσκονίσω εγώ το γραφείο δε θα χρειάζεσαι τετράδιο, θα γραφείς με το δάχτυλο στη σκόνη!

•       άντε κάτσε να διαβάσεις.. τι θα κάνεις με το μέλλον σου? Όλο play station...

•       Γιε μου που πας;

•       Όχι πως είναι παιδί μου αλλά είναι πανέξυπνο!

•       Φτιάξε μου ένα καφεδάκι........ευχαριστώ πολύ.....ρε ηλίθιο 
δεν ανακάτεψες τη ζάχαρη;

•       -Μαμά είμαι σε δίαιτα -Κοίτα να δεις κι εγώ έφτιαξα μουσακά


•       Πάλι στον υπολογιστή είσαι?? Τί θα κάνεις εσύ στη ζωή σου;;

•       -Δίνεις τόσα λεφτά στα καλλυντικά αλλά τα ρούχα μισά τα παίρνεις, φούστα λέγεται αυτό ή ζώνη;

•       -Έλα να μου δείξεις πως θα στείλω email

•       Είδες τι καλό είναι το γειτονόπουλο?" και όταν έκανε κάτι κακό έλεγε "Δε με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι"

•       Λεφτά έχει ο «τυχερός» ????

•       "Μη χαλάς τα λεφτά σου σε βλακείες, κράτα τα μπορεί να σου χρειαστούν"

•       να δω πότε θα συμμαζέψεις το δωμάτιο σου!

•       -Αστη μάνα σου να λέει ….
--Σας ακούω ε?

•       Προσπαθείς να επικοινωνήσεις με εξωγήινους; (για την ένταση της μουσικής)


•       ήθελα να ήξερα, στους φίλους σου έτσι μιλάς??


•       Και δεν κατάλαβα, εσύ από πότε άρχισες  να μην τρως τις μπάμιες ;

•       Στο δικό σου σπίτι να βάλεις τους δικούς σου κανόνες

•       Πάρε με τηλέφωνο όταν φτάσετε να μην ανησυχώ

•       Γιατί θέλεις να με στεναχωρείς συνέχεια;

•       Εσύ μικρή την έτρωγες τη σπανακόπιτα, τώρα γιατί δεν την τρως;

•       Μην πατάς εκεί , μόλις σφουγγάρισα

•       Τί να το κάνω το σκυλί? Τρία έχω και ταΐζω...


Τώρα που τελείωσε επιτέλους το άρθρο…. Έκανε ποτέ άραγε τίποτα από όλα αυτά η δική σας μάνα?

Υ.Γ- -> Σχόλια όπως : Της μάνας σου… απαγορεύονται δια ροπάλου. Άντε σας αφήνω τώρα γιατί κάνω γυμναστική. Ακόμα δύο κοιλιακούς και θα έχω κάνει δύο.

Κούκλοι και κούκλες διεκδικείτε την ζωή σας και καλή τύχη.
Με μπόλικη αγάπη και σεβασμό


Ane
comments

Powered By Ane