Μήνυμα Καλωσόρισης

Go Top

Fb_likebox

Twitter_Fan_box

Like - - Follow

Αλλάξαμε Σιτε

Tuesday, July 3, 2012

Μικρό παιδί χαρά γεμάτο!





Δεν μπορώ να πω ότι πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που ήμουν «μικρός» , αλλά αυτό που σίγουρα μπορώ να ισχυριστώ και να μοιραστώ σήμερα μαζί σας … είναι μερικές στιγμές που μου έχουν λείψει από τότε!

Αν και δεν γνωρίζω πώς διάολο μου ήρθε στις 01:00  το βράδυ να γράψω αυτό το άρθρο ….ας αναπολήσουμε μαζί μερικές όμορφες και «αθώες» στιγμές του «μακρινού» παρελθόντος. Ξέρω το κούρασα. Το συνηθίζω

(26 -5 ) Στιγμές που θα  μου λείψουν:
1)   Όχι ΔΕΝ θέλω να πιω γάλα ρε μαμά!!
2)   Αν δεν φας το φαί σου δεν θα πας να παίξεις
3)   Σταμάτα να παίζεις υπολογιστή παιδί μου!!
4)   Θα σου πάρω το ποντίκι αν δεν σταματήσεις.
5)   Μαμααα!!! Τελείωσα…
6)   Καλά μην διαβάζεις …και θα καταλήξεις σκουπιδιάρης
7)   Θα κάνεις πρώτα τα μαθήματά σου και μετά θα παίξεις
8)   Να λέω: «Θα τα πω στην ΜΑΜΑ μου!!»
9)   Να τα λέω στην μαμά μου
10)      Να παίξω??
11)      Δεν σε παίζω!!!
12)      Του Μπουφ είναι η μπάλα…. Ρώτα αυτόν
13)      Κυρία ο Μπουφ με πειράζει
14)      Αγόρια ιππότες …Κορίτσια κότες
15)      Φτου φτου ξελευθερία!!
16)      Να τρέχω φωνάζοντας « όποιος φτάσει τελευταίος είναι βλάκας !!!»
17)      5,10,15,20,25,30,35,60,65,100!! Φτου και βγαίνω!!
18)      Εεεε!! Είναι άδικο …!! Ο μπουφ κλέβει …κάνει «περιπτεράκι»
19)      Ό,τι πεις και ένα παραπάνω
20)      Καθρεφτάκι στον θεό!!
21)      Πάμε για κυνηγητό/κρυφτό ???
22)      Να πηγαίνει ο φίλος ενός σε ένα κορίτσι και να λέει « ο  μπουφ σε αγαπάει …εσύ??» ή « θέλεις να τα φτιάξεις με τον μπουφ???»
23)      Εεε! Παιδιά !! Πάμε για «Τάπες»?? έχω Pikachu
24)      Σκάει τρεις
25)      Ένα μήλο
26)      Τρεις ψηλές και άκαυτες
27)      Όποιος το λέει είναι!!
28)      Θέλω λαμπάδα παικταράς …
29)      Μπουφ με ακούς , έχεις κώλο μαϊμούς! Περπατάς και βρωμάς….babylino φοράς
30)      Ηλίθιο…!! Εεε ηλίθιο ( τα κορίτσια θυμάμαι να το λένε)
31)      Μπαμπααα!! Θα μου πάρεις κι εμένα κινητό??? «Όχι παιδί μου. Είσαι μικρός!» Ένα μικρό κινητό τότε?
32)      Θα είσαι σπίτι στις 10
33)      Να είμαι σπίτι στις 10
34)      Να με ντύνει η μαμά μου
35)      Να κουτουλάω σε πούτσες περαστικών
36)      Να έχει έξω μείον σαράντα βαθμούς κελσίου και η μάνα μου να ανοίγει διάπλατα την μπαλκονόπορτα του δωματίου μου , λέγοντας « αφήνω ανοιχτά να αεριστεί το δωμάτιο»
37)      Να τρέχω σαν το βλάκα και μόλις φτάσω να φωνάζω δυνατά «ΠΡΩΤΟΣ!!!»
38)      Να φοράω κάλτσες μέχρι το γόνατο
39)      Να έχω μαλλί «καπελάκι»
40)      Το παντελόνι να φτάνει μέχρι τον αφαλό (ίσως και μέχρι τα βυζιά)
41)      Να κλαίω όταν χτυπάω
42)      Να κλαίω όταν χαλάει ένα παιχνίδι
43)      Να κλαίω γιατί ….ΕΤΣΙ!!!
44)      Να κουνάω τον αγκώνα μου και να λέω «ΠΡΙΤΣ»
45)      Να παίζω ΠΑ-ΤΗ-ΤΟ
46)      Να με χτενίζει η μαμά μου με χωρίστρα στο πλάι
47)      Να φοράω «πεδιλάκια»
48)      Να αποκαλώ το πέος «λιλί»
49)      Να τρώω τις μύξες μου
50)      Να βλέπω : « Ο φανταστικός κόσμος των  ζώων» , «βασιλιάς των λιονταριών» , « Hakuna Matata» Και γαμώ??? Πείτε μου πόσοι συγκινηθήκατε όταν είδατε αυτό :   

τρελό animation για τότε… και τα έσπαγε!





51)      Να τραγουδάω « τις έγνοιες διώξε και ότι θέλει ας βγει…»
52)      Να χορεύω και να τραγουδώ « κεεεεφάλι ώμοι γόνατα και πόδια γόνατα και πόδια…»
53)      Να χορεύω και να τραγουδώ « ασε ρε χεε χα! Ντε χε ντε χε μπε του μπε χε μπε ες εν ερι ου νο ονα ανα χαπι αντε χουπι αντε πιριριμπι» 
54)      Να παίζω «τζαμί» , «μπίλιες» και «στρατιωτάκια»
55)      Να παίζω «γκρινιάρη» να χάνω και να γκρινιάζω
56)      Να μου λένε : Όταν λες ψέματα εμφανίζεται ένα «Ψ» στο μέτωπό σου
57)      Αφού δεν με θες φεύγω!
58)      Όταν είδα την ταινία «Ο Πρίγκιπας της Αιγύπτου» και βγαίνοντας ρώτησα τους γονείς μου με θαυμασμό και γεμάτος απορία « Τί είναι Αίγυπτος???»
59)      Η μάνα μου να λέει: « αν δεν φας και την τελευταία μπουκιά από το φαί σου θα παντρευτείς γύφτσα» εε κοίτα… εάν η γύφτσα είναι αυτή:


Τότε όλα αλλάζουν ;-)








Κούκλοι και κούκλες  διεκδικείτε την ζωή σας και καλή τύχη
Με μπόλικη αγάπη και σεβασμό

Ane


comments

Powered By Ane